به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی این کتاب، با موضوع کارآفرینی ، دارای یازده فصل از قبیل مفاهیم کارآفرینی ، مفاهیم فرصت های کار آفرینی ، فرایند شناسی و بهره برداری از فرصت ها، همگرایی بین شاخص های عملکرد مدیریتی و کارآفرینی در بهره برداری فرصت ، مدیریت بر مبنای فرصت ها ، ایجاد قابلیت های لازم برای تشخیص بهره برداری از فرصت ها و پویایی محیط و فرصت ها می باشد.
یکی از ویژگی های این کتاب جداول و نمودارها برای درک بهتر مطالب می باشد.
گفتنی است این کتاب 432 صفحه ای در شمارگان1000 نسخه و با قیمت 25 هزار تومان به بازار نشر ارائه شده است.
علاقه مندان جهت تهیه این اثر می توانند به فروشگاه مرکزی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران - خيابان انقلاب - بين فلسطين و چهارراه وليعصر فروشگاه و نمايشگاه دائمي كتاب جهاددانشگاهي مراجعه فرمایند.