به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی این کتاب شامل پنج فصل است که در فصل اول به بررسی مبانی کارآفرینی پرداخته شده ، در فصل دوم ، سیاست گذاری کار آفرینی و الگوها و نظریه های مرتبط با آن بررسی می گردد ؛ در فصل سوم ، کار آفرینی شهری تبیین شده و عوامل موثر بر گسترش آن به تصویر کشیده می شود ؛ در فصل چهارم ، نقش شهرداری ها به عنوان دولت های محلی بر توسعه کارآفرینی شهری ، مورد بررسی قرار می گیرد و در فصل پنجم ، خلاقیت شهری و ابعاد آن به عنوان یکی از عوامل مهم و موثر بر ایجاد فرصت های کارآفرینانه نشان داده می شود.
این کتاب 168 صفحه ای در شمارگان1000 نسخه و با قیمت 12000هزار تومان به بازار نشر ارائه شده است.
علاقه مندان برای تهیه این اثر می توانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران - خيابان انقلاب - بين فلسطين و چهار راه وليعصر- فروشگاه و نمايشگاه دائمي كتاب جهاد دانشگاهي مراجعه نموده و یا با شماره تلفن : 02166487625 حاصل نمایند.