به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، این کتاب در نه فصل شامل" اصالت و اخلاق در سایه نویسی"، "تولد یک شغل حرفه ای" ، "ارتباطات سیاسی"، "ارتباطات شرکتی و نهادی"، " آرای قضایی و حرفه ی وکالت و قضاوت" "ریاکاری دانشگاهی"، "نشریات علمی"، نشر کتاب"، " بسترهای شخصی" وارد بازار نشر شده است.
در مقدمه مترجم این کتاب آمده است؛ سایه نویسی زمانی اتفاق می افتد که یک پدیدآورنده خلاق در ازای پول یا هر ارزش دیگری برای یک مشتری یک «متن» می آفریند. سایه نویسان طیفی از «متنها» از کتاب و مقاله نوشته تا سخنرانی و فیلم و غیره را تهیه می کنند تا خریدار خدمت آن را به عنوان محصول فکری خود به همگان عرضه کند. این کتاب یک چارچوب اخلاقی را عرضه می کند که مشروعیت کردار سایه نویسی را ارزیابی می کند و پیوند میان اصالت شخصی و به کارگیری سایه نویسان در زمینه های سیاسی، قانونی، آموزشی و علمی را واکاوی می کند. افزون بر آن، این کتاب تاریخ سایه نویسی به عنوان یک کردار حرفه ای را بررسی می کند و مدلی برای تحلیل اخلاقی آن ارائه می دهد.
در این کتاب نویسنده به خوبی به پرسش های مهم اخلاقی مانند این که چه زمانی یک رهبر اجتماعی می تواند ادعا کند واژگان یک سایه نویس متعلق به اویند، سایه نویسی چه زمانی درست یا غلط است، آیا استادان دانشگاه حق دارند مقاله های دانشجویان را به نام خود منتشر کنند، و غیره پاسخ می دهد.
کتاب "سایه نویسی و اخلاق اصالت" به شمارگان 1000 نسخه و قیمت ۳۹۰۰۰ تومان، توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به چاپ رسیده و علاقه مندان برای تهیه این اثر می توانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران - خيابان انقلاب - بين فلسطين و چهار راه وليعصر- فروشگاه و نمايشگاه دائمي كتاب جهاد دانشگاهي مراجعه و یا با شماره تلفن 02166487625تماس حاصل نمایند.