«طرح جامع برای یادگیری؛ نظریه و تمرین» منتشر شد/ کتابی که از روش‌های نوین آموزش برای دانش‌آموزان متفاوت سخن می‌گوید
چهار شنبه, 25 خرداد,1401
«طرح جامع برای یادگیری؛ نظریه و تمرین» منتشر شد/ کتابی که از روش‌های نوین آموزش برای دانش‌آموزان متفاوت سخن می‌گوید
وعده اساسی طرح جامع برای یادگیری این است که اصول عادلانه ای برای دسترسی به استانداردهای بالای آموزشی در میان دانش آموزان متفاوت مدارس فراهم کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، «طرح جامع برای یادگیری؛ نظریه و تمرین» نوشته آن می پر، دیوید رز و دیوید گوردون  و ترجمه دکتر حبیت الله نادری، حمیدرضا دهقان و فاطمه مومنی عنوان اثر جدیدی است که به تازگی توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به چاپ رسیده است.

طرح جامع برای یادگیری از علوم اعصاب و پژوهش ها در زمینه آموزش حاصل شد و همچنین یکی از مبانی آن استفاده از فناوری دیجیتال بود که انعطاف پذیری آن، نقش مهمی در طراحی محیط های یادگیری متناسب با نیازهای متنوع یادگیرندگان داشت. همسو با سایر دیدگاه ها این رویکرد نیز نیازی را تشخیص داد که بر مبنای آن، آموزش در قبال تفاوت های فردی فراگیران مسئولیت بیشتری را متقبل شود و هدف آن، فراهم آوردن و توزیع منصفانه امکانات آموزشی به گونه ای کاملا اثربخش  برای همه دانش آموزان بود.

«طرح جامع برای یادگیری؛ نظریه و تمرین» در 248 صفحه، قطع رقعی و قیمت82  هزار تومان وارد بازار نشر شده استعلاقه‌مندان برای خرید این کتاب می‌توانند به نشانی https://16book.ir مراجعه کنند. این کتاب همچنین از طریق فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بين خیابان فلسطين و چهارراه وليعصر، کتاب‌فروشی شانزده و سایر فروشگاه‌های این سازمان در دسترس قرار دارد.

 


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved