-
مجموعه سبک های معماری داخلی» منتشر شد/ کتابی برای معرفی ۱۰۰ سبک معماری
دوشنبه, 28 شهریور,1401
مجموعه سبک های معماری داخلی» منتشر شد/ کتابی برای معرفی  ۱۰۰ سبک معماری
کتاب «مجموعه سبک های معماری داخلی» به قلم حدیثه کامران کسمایی و به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی،  این کتاب مشتمل بر 100 سبک معماری داخلی است که در هر سبک مطالب و نکات به صورت موجز و مختصر گردآوری شده است.

در معرفی کتاب آمده است: معماری داخلی یکی از گرایش های معماری است که نمود آن به وفور در جامعه مشاهده می شود؛ چراکه شناخت سبک های معماری داخلی برای بهره وری بیشتر، طراحی بهینه و بهبود فضاهای داخلی ضروری است. سبک‌های طراحی داخلی نه تنها با تفاوت‌های میان انسان‌ها، بلکه در عین حال حتی با تفاوت‌های جغرافیایی، اقلیمی و دوره‌های مختلف تاریخی نیز از یکدیگر مجزا می شوند، در نتیجه هر سبک معماری داخلی و دکوراسیون را با ویژگی‌های متفاوتی می توان شناخت.

در این کتاب مواردی که یک طراح داخلی باید بداند ارایه شده است. این مجموعه می تواند برای جامعه معماران و دانشجویان معماری داخلی مفید واقع شود.

گفتنی است  کتاب «مجموعه سبک های معماری داخلی » با 472 صفحه و قیمت  140 هزار تومان روانه بازار نشر شده است.  علاقه‌مندان برای خرید این کتاب می‌توانند به نشانی 16book.ir مراجعه کنند. این کتاب همچنین از طریق فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بين خیابان فلسطين و چهارراه وليعصر، کتاب‌فروشی شانزده در دسترس قرار دارد.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved