-
تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در زمینه کتاب و کتابخوانی امضاء شد
چهار شنبه, 02 آذر,1401
تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در زمینه کتاب و کتابخوانی امضاء شد
با انعقاد این تفاهم نامه جهاد دانشگاهی و موسسه خانه کتاب در زمینه های طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی و ترویجی در حوزه کتاب و کتابخوانی با محوریت کتاب های مرتبط به حوزه دانشگاه و دانشجو با یکدیگر همکاری می کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، این تفاهم نامه با هدف استفاده متقابل از توانمندی‌های جهاد دانشگاهی  و موسسه خانه کتاب در راستای ترويج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و  حمايت از اقدامات و فعاليت‌های دانشگاهيان در عرصه کتاب، کتابخوانی و نشر منعقد شده است.

 همکاری در برنامه‌های ترویجی مرتبط با حوزه کتاب و کتابخوانی در مناسبت‌های مختلف دینی و ملی، در اختیار قرار دادن ظرفیت گروه‌های مردمی به سازمان دانشجویان جهت اجرای برنامه‌ها، اهدای کتاب به کتابخانه‌های دانشگاه‌های سراسر کشور از طریق سازمان انتشارات، حمایت از جشنواره‌های ملی پایان نامه و کتاب سال دانشجویی و مسابقات ملی کتاب و پایان نامه سه دقیقه‌ای از جمله تعهدات موسسه خانه کتاب در این تفاهم نامه می‌باشد.

تشکیل کمیته دانشجویی جهت فعالیت‌های فرهنگی و مناسبتی در برنامه‌های کتاب محور،  برگزاری جشنواره کتابخوانی دانشجویی، تشکیل گروه‌های اهل قلم دانشجویی، پیشنهاد برگزاری نشست‌های دانشجویی در حوزه نشر‌‌‌،  همکاری در انتشار کتاب یا نشریات،  برگزاری برنامه‌های ترویجی ويژه قشر جوان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی از جمله تعهدات جهاد دانشگاهی در این تفاهم نامه می باشد.

  این تفاهم نامه به امضای دکتر علی رمضانی مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و دکتر حامد علی اکبرزاده رییس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و دکتر فریدزاده سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی رسیده است  و از تاریخ انعقاد به مدت  یکسال اعتبار خواهد داشت.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved