-
چهارمین دوره «فصل سخن» در ۲۰ استان کشور برگزار می‌شود
دوشنبه, 19 دی,1401
چهارمین دوره «فصل سخن» در ۲۰ استان کشور برگزار می‌شود
چهارمین دوره طرح ملی فصل سخن (سلسله نشست‌های نقد و بررسی کتب علوم انسانی) به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی در 20 استان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، این طرح به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با هدف تقویت روحیه نقادی علمی در جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان و نیز ایجاد فضای نقد و گفت‌وگو و نقد پیرامون محتوای کتاب‌های حوزه علوم انسانی اجرا می‌شود.

 اجرای این طرح با تأکید بر جریان‌های فکری و فرهنگی موجود در حوزه نشر ایران در حوزه علوم انسانی در واحدهای سازمانی مجموعه جهاد دانشگاهی صورت خواهد گرفت و واحدهای برگزارکننده در قالب این طرح میزبان سلسله‌نشست‌هایی با محوریت نقد و بررسی تازه‌ترین کتاب‌های منتشرشده در حوزه علوم انسانی خواهند بود.

گفتنی است چهارمین دوره طرح ملی فصل سخن در 25 واحد جهاد دانشگاهی و 20 استان کشور شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، خراسان شمالی، تهران(شهیدبهشتی، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، علم و صنعت، تهران، هنر)، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مرکزی و یزد برگزار می‌شود.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved