-
کتاب «جان بی‌آرامِ صبح» دوشنبه در دانشگاه امیرکبیر رونمایی می‌شود/ خاطراتی درباره زیست جهادی شهید علی صبوری قمی
شنبه, 24 دی,1401
کتاب «جان بی‌آرامِ صبح» دوشنبه در دانشگاه امیرکبیر رونمایی می‌شود/ خاطراتی درباره زیست جهادی شهید علی صبوری قمی
كتاب «جان بی‌آرامِ صبح» (خاطراتی درباره زيست جهادی شهيد علی صبوری قمی) 26 دی ماه به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، این مراسم با حضور حجه الاسلام و المسلمين شكری نماينده محترم ولی فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران و دكتر حسن مسلمی نائينی رئيس محترم جهاد دانشگاهی در دانشگاه صنعتی اميركبير برگزار خواهد شد.

كتاب «جان بی‌آرام صبح» مجموعه ای از روایت‌های همکاران، دوستان و نزدیکان شهید علی صبوری قمی درباره زندگی، شخصیت، فعالیت‌های و خدمات علمی و فرهنگی اوست که به همت ناصر ملایی جمع آوری و به رشته تحریر درآمده است.

شهید بزرگوار علی صبوری قمی از اعضای جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر بود که علاوه بر خدمات فرهنگی و نقش‌آفرینی در ماجرای لانه جاسوسی، در هنگام شهادت مسئولیت مهندسی رزمی لشکر 27 محمد رسول‌الله ص را بر عهده داشت.

شایان ذکر است، در این مراسم همچنین از کتاب صوتی «بالای آسمان‌ها»، روایت‌هایی از زندگی جهادگر شهید امیر مهرداد رونمایی خواهد شد.

 گفتنی است، این سومین اثری است که توسط سازمان انتشارات جهاد‌دانشگاهی در راستای پروژه ثبت تاریخ شفاهی جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی و همچنین ثبت دستاوردها و پیشرفت‌های ایرانِ پس از انقلاب اسلامی منتشر می‌شود.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved