نخستین پویش جمع آوری و اهدای کتاب «رستا» ویژه مناطق محروم استان لرستان اجرا می‌شود/ دعوت از دانش‌آموزان کنکوری و دانشجویان
شنبه, 21 مرداد,1402
نخستین پویش جمع آوری و اهدای کتاب «رستا» ویژه مناطق محروم استان لرستان اجرا می‌شود/ دعوت از دانش‌آموزان کنکوری و دانشجویان
پویش جمع آوری و اهدای کتاب « رستا » ویژه مناطق محروم استان لرستان به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی و جهاد دانشگاهی واحد استان لرستان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی، دانش‌­آموزان، دانشجویان و سایر علاقه­‌مندان به فعالیت­‌های خیریه می­‌توانند با مشارکت در این پویش تا 31 شهریور ماه امسال کتاب‌های علمی، آموزشی، عمومی و... را به دبیرخانه­‌‌های پویش در تهران و خرم ­آباد ارسال نمایند.

دبیرخانه پویش «رستا» پذیرای کتاب‌­های دانش‌­آموزان، دانشجویان و سایر علاقه­‌مندان به انجام امور خیریه در موضوعات مختلف علمی، آموزشی، عمومی، مذهبی، کودک و نوجوان و ... خواهد بود. این کتاب­‌ها پس از جمع­‌آوری مهرماه سال جاری در مناطق محروم استان لرستان توزیع خواهد شد.

لازم به ذکر است، براساس بررسی­‌های انجام شده کمبود کتاب­‌های کمک آموزشی ویژه کنکور بیش از سایر موضوعات در مناطق محروم احساس می‌­شود و انتظار می‌­رود دانش‌‌آموزانی که به تازگی از کنکور فراغت یافته‌­اند، مشارکت بیشتری در این پویش داشته باشند.

علاقه­‌مندان می­‌توانند کتاب­‌های خود را به یکی ازدبیرخانه‌­های این پویش در تهران و یا خرم آباد به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فخررازی، نبش خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک 50 ، ساختمان منشور دانش، طبقه همکف واحد 6 و خرم آباد، کوی جهادگران، نبش خیابان صدرا، جهاد دانشگاهی لرستان، معاونت فرهنگی ارسال نمایند.

گفتنی است، علاقه­‌مندان به مشارکت در این پویش می­‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های  02166487625 ، 09123957611  و شماره تلفن ­06633214733 تماس حاصل نمایند.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved