25 مهرماه؛
فینال مسابقات ملی کتاب و پایان نامه سه‌دقیقه‌ای برگزار می‌شود
چهار شنبه, 19 مهر,1402
فینال مسابقات ملی کتاب و پایان نامه سه‌دقیقه‌ای برگزار می‌شود
مرحله نیمه‌نهایی و فینال هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه‌دقیقه‌ای و سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه‌دقیقه‌ای، دوشنبه و سه شنبه 24 و 25 مهرماه به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی، اين مسابقات با هدف رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی دانشجویان، ایجاد بستر مناسب برای تبدیل ایده‌های دانشجویی به محصول و ثروت، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم برگزار می‌شود.

در مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه‌دقیقه‌ای که در13 استان و 18 واحد جهاد دانشگاهی برگزار شد، در مجموع ۴57 دانشجو شرکت داشتند که از این تعداد 31 نفر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته‌اند. همچنین در مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای که در 11 استان و 15 واحد جهاد دانشگاهی برگزار شد، در مجموع ۴30 دانشجو شرکت داشتند که از این تعداد 25نفر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته‌اند.

راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی این مسابقات 24 مهرماه ماه با هم رقابت خواهند کرد و در نهایت 12 نفر به فینال مسابقات راه خواهند یافت تا نفرات برگزیده انتخاب شود.

گفتنی است مرحله نيمه‌نهایی این مسابقات دوشنبه 24 مهرماه ماه ساعت 17-8:30 و فینال مسابقات سه شنبه 25 مهرماه ساعت 17-14:30 در دانشگاه علم و فرهنگ به آدرس تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، قبل از پل همت، خیابان شهید قموشی، خیابان بهار برگزار خواهد شد.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved