تشکیل حلقه‌های مطالعه دانشجویان در ۱۰ استان کشور
سه شنبه, 10 بهمن,1402
تشکیل حلقه‌های مطالعه دانشجویان در ۱۰ استان کشور
رئیس سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی با اشاره به برگزاری طرح ملی سریر در سطح دانشگاه‌های کشور گفت: حلقه‌های مطالعه دانشجویان نیز در ۱۰ استان تشکیل شده است که در این حلقه‌ها دانشجویان بر مسائل روز از جمله انتخابات متمرکز می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی به نقل از ایکنا، حامد علی‌اکبرزاده 10 بهمن‌ماه در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه‌های لرستان که با حضور علیرضا کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور برگزار شد، با اشاره به برگزاری دومین دوره طرح ملی رستا در لرستان اظهار کرد: در این پویش با همکاری لرستان و مناطق مختلف نزدیک به 17هزار عنوان کتاب با ارزش نزدیک به دو میلیارد تومان به دبیرخانه رسید.

رئیس سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی در ادامه گفت: جهاد دانشگاهی اولین مجموعه انتشارات بعد از انقلاب اسلامی است که تاکنون بیش از 12 هزار عنوان کتاب چاپ کرده و حدود 30 سال است که در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه نیز مراسم‌ گرامیداشت اهالی قلم و نویسندگان داشته و جشنواره‌های کتاب سال دانشجویی و پایان‌نامه سال را برگزار می‌کند.

علی‌‌اکبرزاده با اشاره به برگزاری طرح ملی باشگاه‌های مطالعه دانشجویان ایران «سریر» در سطح دانشگاه‌های کشور بیان کرد: حلقه‌های مطالعه دانشجویان نیز در 10 استان تشکیل شده که در این حلقه‌ها دانشجویان بر مسائل روز متمرکز می‌شوند که یکی از این موضوعات انتخابات است.

رئیس سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی تأکید کرد: امیدوارم بتوانیم برنامه‌ها و طرح‌های حوزه نشر و مطالعه را در مجموعه جهاددانشگاهی تقویت کنیم.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved