برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی درنمایشگاه بین المللی کتاب توسط سازمان دانشجویان
یکشنبه, 23 اردیبهشت,1403
برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی درنمایشگاه بین المللی کتاب توسط سازمان دانشجویان
مسابقات مناظره دانشجویی دوشنبه 24 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی،، به مناسبت برگزاری سی‌و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب، مناظره دانشجویی با موضوع مرتبط با حوزه کتاب و نشر توسط سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی  و با همکاری سازمان دانشجویان ایران، دوشنبه 24 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.
 لازم به ذکر است، مناظره‌ی دانشجویی در قالب گروه‌های دونفره محور گزاره « مداخله دولت در حوزه نشر در هر شکلی زیان بار است» برگزار می‌شود. در مناظره دانشجویی گروه موافق (مشکات از دانشگاه الزهرا(س)) و مخالف (اشراق از دانشگاه تهران ) ضمن بیان دیدگاه‌های خود در طول مناظره به دفاع از نظرات خود می‌پردازند.

همچنین هر مسابقه توسط یک کمیته‌ی سه‌نفره از داوران، ارزیابی خواهد شد و بر اساس معیار‌های مناظره همچون رعایت اسلوب منطقی استدلال، انسجام آرا و عدم تناقض، استفاده از داده‌ها و منابع معتبر و پاسخ مناسب به اشکالات وارده از سوی تیم مقابل، دو گروه امتیاز‌دهی شده و برنده اعلام خواهد شد.

گفتنی است این مناظره دوشنبه 24 اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ در سالن یاس واقع در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ورودی 13 درب شبستان برگزار می‌شود.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved