سنجش و بهینه سازی اثر آموزش پل زدن بین آموزش و نتایج کسب وکار
نام انتشارات نام نویسنده نام مترجم سال نشر تعداد صفحه فصل نوبت چاپ
جهاددانشگاهی واحد شهيدبهشتی پاول لئون حاتم فرجی دهسرخی، علیرضا یوزباشی، علی اصغر حیات، سید رفیع موسوی 1400 144 پاییز 1

این کتاب سنجش و بهینه سازی اثر آموزش (پل زدن بین آموزش و نتایج کسب وکار)، در شش فصل به بررسی سنجش اثربخشی دوره های آموزشی با نگاهی کاربردی پرداخته است. ابتدا نویسنده به بررسی چرایی سنجش آموزش و ارتباط بین آموزش و نتایج کسب و کار پرداخته است. سپس در فصل اول به این مفهوم پرداخته شده است که آیا فراگیران دوره آموزشی را دوست دارند؟، در فصل دوم به بررسی این سوال پرداخته شده است که آیا فراگیران چیزی یاد گرفته اند، فصل سوم کتاب در راستای پاسخگویی به این سوال است که آیا کارکنان پس از دوره های آموزشی رفتار متفاوتی از خود بروز میدهند. در فصل چهارم این کتاب به تاثیر آموزش بر کسب و کار پرداخته شده است، در ادامه و در فصل پنجم به موضوع بازگشت سرمایه در خصوص آموزش پرداخته شده و در نهایت در فصل آخر به این مهم اشاره شده است که چگونه اثر آموزش را در سازمان افزایش دهیم.

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی کارآفرینی

تمامی حقوق این سایت برای سازمان انتشارات جهاددانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2022 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved