فرهنگ تجارت الکترونیکی
نام انتشارات نام نویسنده نام مترجم سال نشر تعداد صفحه فصل نوبت چاپ
جهاددانشگاهی استان همدان صادق صیادی و محمد صیادی - 1401 160 بهار 1

رشد و پیشرفت روزافزون فناوری‌ها و گسترش کاربردهای آن‌ها در حوزه‌های گوناگون سبب پیدایش فصل نوینی از روابط متقابل اشخاص حقیقی و حقوقی گردیده و مفاهیم جدیدی را در ادبیات حقوقی، اقتصادی و تجاری بنیان نهاده است. شیوه‌های سنتی مشاغل و کسب‌وکارها در حال تغییر و به‌روزرسانی خود مطابق با تحولات هستند و مشاغل و کسب‌وکارهای مدرنی در حال ظهور می‌باشند. تجارت الکترونیکی که از جمله دستاوردها و نتایج نفوذ فناوری‌ها در حوزه‌های اقتصاد، تجارت و صنعت است به مفهوم بهره‌گیری از ابزارهای الکترونیکی در فرایند انجام کسب‌وکارهای نوین می‌باشد. این نوع از تجارت به‌عنوان محل پیوند فناوری‌ها با بازار کسب‌وکار موجب ایجاد یک بازار پایدار برای اشتغال گروه‌های مختلف شده است. تغییر و تحولات صورت گرفته سبب ایجاد علم حقوق جدیدی تحت عنوان «حقوق تجارت الکترونیکی» گردیده که اصولاً به قاعده‌مند سازی و تنظیم روابط اشخاص و فعالیت‌های آنان در این حوزه می‌پردازد. کتاب حاضر در بردارنده‌ی مجموعه‌ای از مهم‌ترین و روزآمدترین عبارات و اصطلاحات حقوق تجارت الکترونیکی می‌باشد.

-

-

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی حقوق
حقوق

تمامی حقوق این سایت برای سازمان انتشارات جهاددانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2022 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved