اختلالات بویایی و چشایی آنچه بیماران باید بدانند.
نویسنده:
صلاح مرادی - دکتر رفیعه علیزاده - دکتر محمد فرهادی - دکتر مریم جالسی دکتر سیدکامران کامروا - دکتر زهره باقر- دکترفاطمه یزدیان
مترجم:
-
سال نشر:
1402
صفحه:
87
نوبت چاپ:
1

نیاز جامعه امروز ما، نه آموزش‌های دانشگاهی، بلکه آموزش‌های مهارت‌محور، جهت ورود به بازار کار بدون اتلاف وقت دوران جوانی می‌باشد. پس ارتقاء کیفیت آموزش بالاخص در حوزه حفظ سلامت و ارتقاء تندرستی و علوم پزشکی درخصوص حمایت از دانشجویان و جوانان با رویکرد تقویت بعد از آموزش در مسیر حرفه‌ای و فردی، مهم‌ترین وظیفه این نهاد می‌باشد.

سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با هدف بهبود کیفیت علمی و تحول و نوآوری در ارتقاء طیف وسیعی از رشته‌های علوم پزشکی و سلامت عموم جامعه با رویکرد فعالیت‌های نوآورانه و توسعه آموزشی که براساس نیاز فراگیر اولویت‌بندی شده است، بنا شده تا گامی مؤثر در روند این حرکت برداشته شود.

با توجه به اهمیت تحقق این تحولات در مسیری نظام‌مند و با استمداد از الطاف کریمه الهی و اتکا به توان علمی متخصصین و اعضاء هیئت علمی، این سازمان اقدام به نشر کتب آموزشی ـ پزشکی با رویکرد بهره‌وری بهینه نموده است.

امید است با ترجمه و تألیف کتب تخصصی گامی مهم در جهت نیل به اهداف عالی علمی کشور و ارتقاء توان علمی پزشکان و دانشجویان در حوزه‏های مختلف برداریم.

فصل اول: حس بویایی/11

فصل دوم: اختلالات بویایی/ 19

فصل سوم: ارزیابی اختلالات بویایی و درمان/31

فصل چهارم: درمان‌های نوین: دارورسانی/43

فصل پنجم: اختلالات چشایی/53

فصل ششم: اختلالات بویایی و چشایی ناشی از کووید-19 / 63

فصل هفتم: توصیه‌های کاربردی برای بیماران/ 73

منابع/79

 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم پزشكي پزشكي
پزشكي

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved