گردشگری متاورس
نویسنده:
مجید اکبری، آرش قاسم پور، علی شمس الدینی، وحید بوستان احمدی
مترجم:
سال نشر:
1402
صفحه:
133
نوبت چاپ:
1

اصطلاح "متاورس" برای توصیف دنیای ساختگی استفاده می شود که افراد در آن به صورت آواتار ظاهر می شوند تا تعامل روزمره ی خود را با افراد دیگر در شرایط مختلف تقلید کنند.

این کتاب کوشش نموده است تا علاوه بر هستیشناسی متاورس به معرفت‌شناسی گردشگری متاورس، چارچوب مفهومی، مؤلفه‌های آن (اکوسیستم گردشگری متاورس) و همچنین به پیامدهای متاورس برای مدیریت خدمات و گردشگری و بازاریابی پرداخته است؛ بنابراین می­تواند راهنمای مناسبی برای دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری و پژوهشگران و محققان حوزه‌ی گردشگری و بازاریابی باشد .

فصل اول: مفهومشناسی متاورس

فصل دوم: گردشگری متاورس: چارچوب مفهومی و مؤلفههای آن

فصل سوم: پیامدهای متاورس برای مدیریت خدمات، گردشگری و بازاریابی

 


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved