شناخت کارآفرینانه کاوش در ذهنیت کارآفرینان
نویسنده:
دین شپرد، هولگر پتسلت
مترجم:
مرتضی هندیجانی ‌فرد، یوسف پناهی گرجی محله، علی مهدیلوی تازه کندی، مریم پورعیدیان
سال نشر:
1404
صفحه:
428
نوبت چاپ:
1

بررسی تجارب و رفتارهای کارآفرینان نشان می‌دهد که آنان تفاوت‌های اساسی با مدیران، کارمندان و سایر اقشار جامعه از منظر طرز فکر، ذهنیت و نحوه بهره‌برداری از دانش پیشین، انگیزه، کانون توجه و هیجان دارند. این عوامل، تمایزات قابل توجهی را در رفتارها و الگوهای تصمیم‌گیری کارآفرینان ایجاد می‌کند. کتاب حاضر تلاشی در جهت مطالعه این عوامل به منظور ایجاد درکی عمیق‌تر نسبت به شناخت کارآفرینانه و عوامل شکل‌دهنده آن است.

این کتاب، عوامل مؤثر بر شکل‌گیری شناخت کارآفرینانه اعم از دانش پیشین، انگیزه، توجه، هویت کارآفرینانه و هیجان را مورد بررسی و کنکاش قرار داده است.

فصل اول: کلیات 1

فصل دوم: دانش پیشین و شناخت کارآفرینانه  9

فصل سوم: انگیزه و شناخت کارآفرینانه  71

فصل چهارم: توجه و شناخت کارآفرینانه  151

فصل پنجم: هویت کارآفرینانه  197

فصل ششم: هیجان و شناخت کارآفرینانه  291

فصل هفتم: نتیجه گیری 381

منابع  403

و اژه‌نامه 409


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2025 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved