بررسی تجارب و رفتارهای کارآفرینان نشان میدهد که آنان تفاوتهای اساسی با مدیران، کارمندان و سایر اقشار جامعه از منظر طرز فکر، ذهنیت و نحوه بهرهبرداری از دانش پیشین، انگیزه، کانون توجه و هیجان دارند. این عوامل، تمایزات قابل توجهی را در رفتارها و الگوهای تصمیمگیری کارآفرینان ایجاد میکند. کتاب حاضر تلاشی در جهت مطالعه این عوامل به منظور ایجاد درکی عمیقتر نسبت به شناخت کارآفرینانه و عوامل شکلدهنده آن است.
این کتاب، عوامل مؤثر بر شکلگیری شناخت کارآفرینانه اعم از دانش پیشین، انگیزه، توجه، هویت کارآفرینانه و هیجان را مورد بررسی و کنکاش قرار داده است.
فصل اول: کلیات 1
فصل دوم: دانش پیشین و شناخت کارآفرینانه 9
فصل سوم: انگیزه و شناخت کارآفرینانه 71
فصل چهارم: توجه و شناخت کارآفرینانه 151
فصل پنجم: هویت کارآفرینانه 197
فصل ششم: هیجان و شناخت کارآفرینانه 291
فصل هفتم: نتیجه گیری 381
منابع 403
و اژهنامه 409
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم انسانی |
کارآفرینی
کارآفرینی |