تأثير بازي‌هاي رايانه‌اي بر يادگيري رياضي دانش‌آموزان کم‌توان ذهني آموزش‌پذير -
ناشر:
نویسنده:
ناهید صفائی قمی
مترجم:
سال نشر:
1404
صفحه:
115
نوبت چاپ:
1

گسترده ‏ترين فناوري که عرصه ياددهي و يادگيري را متحول ساخته است، فناوري اطلاعات و ارتباطات است. رشد رسانه ‏هاي ديجيتال و چند رسانهاي ‏ها از آثار روزافزون اين فناوري ‏هاست. رسانه‏ هاي ديجيتال انواع مختلفي دارند که در بين آن‌ها، بازي‏ هاي رايانه ‏اي به‌عنوان تعاملي‏ ترين آن‏ها شناخته‌شده‌اند. امروزه پيشرفت‏ هايي که در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات به وقوع پيوسته است، بيش از همه به بهبود آموزش و يادگيري به دانش‏ آموزان با نيازهاي ويژه انجاميده است. به‌گونه‌اي که حتي امکان آموزش به اين دانش‏ آموزان در مدارس عادي فراهم شده است.

بازي ‏هاي رايانه‏ اي آموزشي، به‌نوبه خود يکي از مظاهر پيشرفت فناوري در عصر معاصر است. در دهه 1960 بازي‏ هاي آموزشي توجه بسياري از رهبران آموزشي را به خود جلب کردند و آن‏ها ارزش رويکرد آموزشي تجربي در افزايش انگيزه و فهم دانش ‏آموزان در محيط‏ هاي آموزشي را موردتوجه قراردادند. در طي چند سال اخير، گرايش به بازي ‏هايي که به‌صورت رايانه ‏اي و ديجيتال ارائه مي ‏شود در حال ظهور است.

پیشگفتار/11

طرح مسئله /13

ادبیات و پیشینه تحقیق /19

روش شناسی پژوهش /69

تجزیه و حلیلی داده ها /77

نتیجه گیری و پیشنهادات/91

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی علوم تربیتی

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2025 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved