تبلیغات چالش‌ها و راهکارهای ساماندهی تبلیغات در ایران
ناشر:
نویسنده:
محمد جواد ولی زاده
مترجم:
-
سال نشر:
1404
صفحه:
203
نوبت چاپ:
1

تبلیغات خواسته یا ناخواسته بر فرهنگ جامعه و سبک زندگی مردم اثر سوء می‌گذارد و البته غیرمنصفانه است اگر بگوییم تبلیغات ما با فرهنگ غنی ایرانی همخوانی ندارد؛ اما حداقل باید پذیرفت که این وضعیت فعلی چشم نواز نیست و به لحاظ فرمی و اندکی هم محتوا، آرامش بصری را برای شهروندان به ارمغان نمی ­آورد.

شرایط فعلی حوزه تبلیغات طوری رقم خورده که خود مدیران هم به این نکته اذعان دارند که وضعیت فعلی تبلیغات به سامان نیست. اهمیت تبلیغات از آن جهت است که مخاطب آن همه شهروندان هستند و به صورت انتخابی عمل نمی‌کند و سمت و سوی آن تمام اقشار اجتماعی را هدف می‌گیرد.

مقدمه /11

مفهوم شناسی و ابعاد تبلیغات/17

تحلیل وضعیت تبلیغات/41

چالش های تبلسغات در ایران /71

راهکارهای برون رفت /115

 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی سایر

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2025 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved