اصول و مباني گردشگري ورزشي
نویسنده:
دكتر مهرداد محرم زاده
مترجم:
سال نشر:
1388
صفحه:
225
نوبت چاپ:
1

سیر و سیاحت به ویژه به منظور گذراندن اوقات فراغت یکی از نیازهای اصلی بشر تلقی شده به گونه ای که این پدیده با تخصیص یک دهم جمعیت جهان بزرگترین جابجایی صلح آمیز تاریخ بشر محسوب می شود. پیشرفت فناوری حمل و نقل و ارتباطات ,توسعه تولیدات صنعتی و افزایش درآمد,جهانی شدن و ابعاد مرتب با آن افزایش اوقات فراغت,بهبود خدمات بازنشستگی ,ارتقاء سلامت جوامع و دیگر عوامل تغییرات چشمگیری را در کشورهای صنعتی و بخصوص در شهرها ایجاد نموده و توانسته است جهانگردی را در هزاره سوم میلادی به عنوان یکی از مهم ترین نیروهای محرکه توسعه اقتصادی و یکی از سه صنعت درآمدزا مهم جهان نفت و خودروسازی مطرح کند.

 کتاب حاضر در 9 فصل تنظیم شده است و به مباحثی با عناوین اصول و مبانی گردشگری ,تاریخچه توریسم و توریسم ورزشی,تئوری های توریسم و توریسم ورزشی ,استراتژی های توریسم و توریسم ورزشی و الگوی جذب توریسم و توریسم ورزشی می پردازد.

مولف همچنین در این کتاب مباحث دیدگاه های گردشگری و راهکارهای توسعه توریسم و توریسم ورزشی ,آمیخته بازاریابی در توریسم و توریسم ورزشی,ارتباطات و توریسم و بررسی نقش تبلیغات در توریسم ورزشی را نیز مطرح می کند.

کتاب «اصول و مبانی گردشگری ورزشی» در 225 صفحه و به قیمت 6200 تومان در اختیار علاقه مندان قرار دارد.

فصل اول

اصول و مباني گردشگري.................................................................................... 10

 

فصل دوم

تاريخچه توريسم و توريسم ورزشي..................................................................... 39

 

فصل سوم

تئوري هاي توريسم و توريسم ورزشي................................................................. 50

 

فصل چهارم

استراتژي هاي توريسم و توريسم ورزشي........................................................... 68

 

فصل پنجم

الگوي جذب توريسم و توريسم ورزشي................................................................ 127

 

فصل ششم

ديدگاههاي گردشگري و راهكارهاي توسعه توريسم و توريسم ورزشي................. 138

 

فصل هفتم

آميخته بازاريابي در توريسم و توريسم ورزشي..................................................... 236

 

فصل هشتم

ارتباطات و توريسم.............................................................................................. 272

 

فصل نهم

بررسي نقش تبليغات در توريسم ورزشي............................................................ 289

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی گردشگری

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved